VERZENDING
Wij zijn een Nederlands merk en verzenden vanuit Nederland.
Verzendkosten worden niet door Roosma Products beheerd en kunnen per land verschillen.
Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u een e-mailbevestiging met uw trackinginformatie.
PLICHTEN/BELASTINGEN
Voor sommige landen kunnen heffingen en/of belastingen gelden. Rechten en belastingen worden niet beheerd door Roosma Products.
Retourbeleid
Roosma Products is toegewijd aan klantenservice. Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u uw artikel(en) binnen 14 dagen na aankoop retourneren voor een terugbetaling.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moeten alle artikelen in de originele staat en in de originele verpakking worden geretourneerd. Vanwege kwaliteitsgarantie, om elke klant de hoogste kwaliteit te kunnen bieden worden producten die beschadigd zijn niet geaccepteerd. Roosma Products behoudt zich het recht voor om terugbetalingen te weigeren van artikelen waarvan wordt aangenomen dat ze beschadigd zijn sinds ze vanuit ons magazijn zijn verzonden.
Om het risico van het retourneren van uw artikelen te verkleinen, kunt u onze showroom bezoeken voordat u uw bestelling plaatst.
Volg de onderstaande stappen om een ​​retourzending te doen.
Stap 1:
Mail naar info@roosmaproducts.nl
Stap 2:
Plaats de artikelen die u wilt retourneren in de originele staat en originele verpakking in de originele verzenddoos/verpakking, samen met het ingevulde retourformulier wat u ontvangen heeft via de mail.
Stap 3:
Stuur uw retourzending naar het volgende adres:
Roosma Products
Kerkstraat 13
8567 JE Oudemirdum
Retourzendingen zijn voor kosten van de klant. We raden je ten zeerste aan om de artikelen met Track & Trace te verzenden, zodat je je retour kunt volgen, aangezien Roosma Products artikelen die verloren zijn gegaan op de terugweg naar ons magazijn niet kan terugbetalen.
Voor retour vragen kun je altijd contact met ons opnemen via info@roosmaproducts.nl
Beschadigingen en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het goed kunnen maken.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Uitwisselingen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u de gewenste artikelen op tijd ontvangt, is door de artikelen die u niet wilt houden te retourneren en een aparte aankoop te doen voor de nieuwe artikelen die u wel wilt ontvangen.
Terugbetalingen
We zullen u per e-mail op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald op uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij dit heeft verwerkt.